درباره TOTO بزرگترین تولید کننده توالت فرنگی و چینی بهداشتی در جهان

TOTO برگرفته از عبارت ژاپنی  Tōyō Tōki (東洋陶器) به معنای سرامیک شرقی است، TOTO به عنوان بزرگترین تولید کننده توالت فرنگی در جهان شناخته می شود و در سال ۱۹۱۷ توسط کازوکیکا اوکورا در شهر کیتاکیوشو استان فوکوئوکای ژاپن تاسیس گردید.

شهرت TOTO به خاطر تولید و توسعه محصولی به نام واشلت است، واشلت ترکیب توالت فرنگی و آبشویه است که دارای انواع مختلف از جمله واشلت های اتوماتیک و کنترلی است. تکنولوژی، صرفه جویی در مصرف آب و انرژی و کاربری آسان آن برای افراد معلول و سالمندان از جمله ویژگیهای واشلت و یا در اصطلاح توالت ژاپنی است که توسط TOTO توسعه داده شده است.

کمی از تاریخچه شرکت TOTO

در سال ۱۹۱۷ شرکت توتو توسط کازوچی کا اوکارا با هدف تولید سرامیک بهداشتی که درآن روزها در اروپا و آمریکا متداول بود تاسیس شد.
در سال ۱۹۲۳ و بعد از زلزله بزرگ کانتو، سیستم فاضلاب در هنگام بازسازی ایجاد گردید و همین امر باعث رونق شرکت توتو گردید.

پس از جنگ جهانی دوم ، TOTO شروع به تولید اتصالات و شیرهای فلزی و همچنین سرامیک می کند. اما در سال ۱۹۶۴ و با آغاز المپیک و با توجه به نیاز ژاپن به تجهیز هتل ها و افزایش تقاضا به حمام های پیش ساخته توتو مجدد به تولید این نوع محصول روی آورد.

در سال ۱۹۸۰ توتو موفق به اختراع واشلت گردید و به دلیل مزایایی که داشت توانست به سرعت جای خود را در بسیاری از منازل باز کند و همین باعث شهرت و رونق توتو گردید.

امروزه کمتر کسی است برند TOTO را نشناسد و یا با محصولات این برند ژاپنی برخورد نکرده باشد.

محصولات ToTo

محصولات توتو در اکثر پروژه های مطرح جهان استفاده می شود. در بیشتر هتل های معروف جهان می توان محصولات توتو را مشاهده کرد. عمده محصولات توتو انواع چینی بهداشتی است . شیرآلات ساختمانی نیز در سبد محصولات توتو دیده می شود. از جمله محصولات توتو می توان به موارد ذیل اشاره کرد.

  • انواع توالت فرنگی
  • انواع والهنگ
  • واشلت
  • یورینال
  • انواع روشویی
  • شیرآلات ساختمانی و انواع دوش
  • انواع وان حمام

قیمت و لیست قیمت توالت و والهنگ توتو

قیمت توالت والهنگ توتو و سایر محصولات این شرکت ژاپنی به دلیل استفاده از مواد مرغوب و کیفیت بالای آن از محصولات مشابه خود از نرخ بالاتری برخوردار است. اما این شرکت با احداث کارخانه های تولیدی در اکثر کشورهای دنیا و با حذف هزینه حمل و نقل توانسته قیمت نهایی را برای مصرف کننده کاهش دهد.

اما در ایران با توجه به افزایش نرخ دلار قیمت محصولات توتو دستخوش افزایش شده است، اما همچنان مشتریان خود را که به دنبال محصولات بدیع و با طراحی خارق العاده می باشد حفظ کرده است.

شما می توانید برای خرید انواع محصولات توتو با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

دسته بندی ها

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه